Návrh naväzuje na koncept Štvanice-park, kde je ostrov chápaný ako park pre Karlín a Holešovice.
Lávka je navrhnutá z dvoch rovnakých častí, akoby krídel, ktoré sú založené na ostrove. Navzájom sú spojené káblami, ktoré umožňujú ich spolupôsobenie a vyvažujú ich zaťaženie. Krídlo smerujúce na Holešovice sa dotýka konzolovej časti lávky založenej na brehu a druhé na Karlín dosadá na terén.
Lávka umožňuje zostúpiť po masívnejších krídlach na Štvanicu, alebo pokračovať po subtilnej lávke zavesenej na kábloch medzi krídlami na druhý breh.

dobry den peter, koncept sportovni lavky se mi zda zajimavejsi, podrobnejsi komentar najdete u prvniho navrhu, ph
OdpovedaťOdstrániťviz text u fotoreport, ph
OdpovedaťOdstrániť