Návrh som zjednodušil len na to podstatné..priamu trať a 250m dlhý okruh. Lávka má jednoduchú konštrukciu z prefabrikovaných železobetónových mostoviek, ktoré sú podopreté skríženými oceľovými stĺpmi po každých 25 metroch. Povrchová úprava pochodzej plochy je z Tartanu. Spodná hrana mostovky je nad úrovňou Q100. Okruh sa v mieste kde je najbližšie pri tenisových dvorcoch v mieste stávajúcého chodníka takmer dotýka Štvanice. Prevýšenie je približne 1 meter. Na toto miesto navrhujem terénny val.
Reakcie na túto úpravu boli kladné. Padoli návrhy na rozčlenenie 300m dlhej priamej spojnice na menšie bežecké dráhy, na zdôraznenie kríženia stĺpov nad vodou i ostrovom a taktiež či lávku napojiť na brehy kolmo alebo vidlicovým spôsobom
Žiadne komentáre:
Zverejnenie komentára